گزارش برنامه صعود به قله داراباد 1392 مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

راهنما : اقای حسین نورعلیزاده

تعداد افراد شرکت کننده : 20 نفر

گزارش نویس : خانم حشمتی

راس ساعت 6:30 صبح در محل پارکینگ داراباد دور هم جمع شدیم. یک ربع ساعت به جایگیری و پخش وسایل گروه داخل کوله های افراد گذشت.ساعت 6:45 حرکت را شروع کردیم،اقای حسین علیزاده راهنمای گروه در محل کافه به جمع دوستان پیوستند و همراه گروه به سرقدمی خانم بختیاری و خط نگهداری اقای مختاری در هوای بهاری رهسپار قله شدیم.کمی جلوتر از مسیر اصلی منحرف شده و در جهت شمال شرق در پاکوب به راه خود ادامه دادیم.بعد از گذر از شیب راس ساعت 9:45 دقیقه برای صبحانه توقف نموده و صرف صبحانه 45 دقیقه طول کشید.دو تن از دوستان آقای محمد عابدین و حسام باقری با بر پایی چادر در محل صبحانه توقف نمودند بعد از صرف صبحانه از مسیر یال شن سیاه شروع به حرکت نمودیم در طول مسیر روستای حاجی آباد که از توابع لواسانات می باشد همینطور سد لتیان و کوه دماوند قابل رویت بود . سرانجام با کمی تاخیر ساعت 13به محل پناهگاه رسیدیم یک ساعت و نیم به صرف نهار، گرفتن عکس و لذت بردن از هوای بهاری قله دار آباد گذشت .ساعت 14:30دقیقه عزم بازگشت کردیم و دو ساعت بعد به جمع دونفره دوستان خود رسیدیم چادرها جمع شده و عکسهای زیبایی گرفتیم سپس حرکت خود را به سمت دره و پاکوب ادامه داده. از آنجایی که سه نفر از دوستان کفش مناسب و آمادگی لازم را جهت شیب تند نداشتند به آرامی حرکت خود را ادامه دادیم.
خوشبختانه با وجود شیب تند آقای علیزاده به خوبی دوستان را به سمت راه اصلی کافه هدایت نمودند ،سرانجام ساعت 7:40به کافه رسیدیم و برنامه را به پایان رساندیم.